Voor de nieuwe website van Pronk&Training herschreef Tom de Hoog | CONTEXT tekst met SEO voor ogen. De bezoeker helder maken wat dit bureau te bieden heeft en vooral stimuleren dat contact wordt opgenomen. Dit bedrijf traint zowel groepen als individuen met altijd ‘het beste uit jezelf halen’ als doel. En, het bureau werkt met een ‘label’ voor al deze trainingsactiviteiten: @Work. Ook dat moet goed uit de verf komen en helder gepresenteerd.
Motiveren om te reageren
De ondernemer achter dit bureau is een no-nonsense trainer die goed weet dat een aansprekende naam voor de dienstverlening onmisbaar is. Een quote uit de website:
Wat wil jij bereiken in jouw werk, je leven en de organisatie waarin je actief bent? @Work trainingen wijzen je de weg naar energieke en effectieve communicatie. Voor jezelf of voor je team. Stel je vraag aan mij, dan maak ik een voorstel dat aansluit bij jouw doelen!
Mijn opdracht was om al de doelen van de ondernemer scherp in de tekst neer te zetten. Compact vooral, want wijdlopige verhalen spreken niet aan in een digitale omgeving die is gericht op het snel zoeken naar antwoorden.
De vormgeving deed Jeroen Bohnen – Bohnenn Webdesign uit Haarlem