Juwelier De Haas is een begrip in de Haarlemmermeer. Naast Facebook-campagnes wilde Tom de Haas van dit familiebedrijf gewoon een goede webcontent die het assortiment prima gepresenteerd. In tekst en in beeld. Ik schreef SEO-webtekst die bezoek trekt.
Bedrijfshistorie en profiel in webcontent
Eerst interviewde ik op locatie de eigenaren om hun verhaal, hun historie te leren kennen. Dat verwerkte ik in de webcontent. Zo wordt duidelijk dat deze juwelier échte service biedt. Dat klanten altijd langs mogen komen, ook al was de initiële aanschaf bij een ander. Juwelier De Haas neemt de tijd voor de klant en biedt met een eigen reparatie-afdeling vergaande service. Dat is de kracht van dit familiebedrijf. Kom daar maar eens om bij een webshop.
Compacte beschrijvingen vanuit de merkimago’s voor deze juwelier
Vervolgens deed ik research om aan elk merksieraad en horloge de juiste toon en verwoording te verbinden. Mensen die zoekwoorden intypen die aan deze merken verbonden zijn, gaan Juwelier De Haas dan ook beslist vinden. En, bezoeken in de winkel in Hoofddorp. Waarom? Tom de Haas heeft daar een heel duidelijke mening over: “Wij geven advies en echte service. Onze klanten treden we warm en persoonlijk tegemoet.”
Hier vind je de website van Juwelier De Haas. Deze WordPress-site werd ontwikkeld door Site by Site, eveneens in Hoofddorp. Ook de tekst voor die website schreef ik. Noblesse oblige.